شباب فاضي
HaaaaKoooooNaaaa ..... MtaaaaaTaaaaa
احنا هنا بنعلق على الحاجات الي ديما بنشفها كتير في حيتنا وبتعدي علينا من غير ما ناخد بلنا منها
الحق سجل ومتخليش الفرصة تفوتك ^_^
شباب فاضي
HaaaaKoooooNaaaa ..... MtaaaaaTaaaaa
احنا هنا بنعلق على الحاجات الي ديما بنشفها كتير في حيتنا وبتعدي علينا من غير ما ناخد بلنا منها
الحق سجل ومتخليش الفرصة تفوتك ^_^
شباب فاضي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

HaaaaKoooooNaaaa ..... MtaaaaaTaaaaa احنا هنا بنعلق على الحاجات الي ديما بنشفها كتير في حيتنا وبتعدي علينا من غير ما ناخد بلنا منها

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
ده الصفحه بتعتنى على الفيس بوك ... وانشاء الله هنتواصل معاك بكل جديد عندنا
https://www.facebook.com/pages/%D8%B4%D8%A8%D8%A7%D8%A8-%D9%81%D8%A7%D8%B6%D9%8A/146038995431932

شوية نكت كده زي الفل

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Shebo0o0o0o
Abo 3la2
Abo 3la2
Shebo0o0o0o

نقاط زودني شكرا : 614

شوية نكت كده زي الفل Empty
مُساهمةموضوع: شوية نكت كده زي الفل   شوية نكت كده زي الفل Emptyالأربعاء أبريل 06, 2011 5:20 am

محشش سأل واحدة اسمك ايه؟ قالت : أسماء. فقال: يعني ما فيش اسم محدد!!

مرة واحد طلع ع الطيارة ,مضيفة الطيران بتسأله:عايز فطار كامل؟ فجاوبها :ليه هوه كامل مش عايز يفطر.

فار محشش قال : كل القطط تحت جزمتى لقى وراه قط اسود قال الا ابو سمره حبيبى

واحد فتوة يستعرض عضلاته وبيقول يا حته مفيكيش راجل فى راجل فى الحته دى ينزللى ....فنزله واحد بعضلات فقال الاول بقينا اتنين.... فيه راجل ينزل لنا

مره الاسد و التعلب و الحمار و الفار ماشيين في الغابه قاموا وقعوا في حفره كلهم ما عدا الحمار ، الاسد قال للحمار روح هات حاجه ناكلهاالحمار غاب 3 أيام و رجع قال لهم مش لاقي حاجه الاسد قال له و ايه العمل الحمار قال لهم مفيش غير انكم تاكلوا اصغر واحد فيكم على ما نلاقيلكم حل ، الاسد والتعلب بصوا قوي للفار راح نافش نفسه و قايلهم بقول لكم ايه لو حد قرب للاسد هقطعه

مرة واحد راح السودان بالليل ملقاش حد

مرة واحد بلدياتنا عرف ان الجلد موضة مشى عريان

واحد بلديانتاجاله تليفون من البلد بيقوله يا صميدة امك وابوك ومراتك وأولادك كلهم ماتوا صاحبنا سمع الخبر وفال العيشة ملهاش لزمة وراح طالع فوق عمارة 30 دور ورمى نفسه بين 30 و20 قال الله انا امي وابويه ماتوا من زمان .. بين 20 و10 قال الله انا مش متجوز.. قبل مايقع على الأرض يابوووي انا مش اسمي صميدة

مرة جماعة بلديات سمعوا عن اختراع اسمو سيفون حبوا يعرفوا هوا ايه بعتوا واحد امريكا لما رجع قال لهم اما حتة اختراع تدوس على السيفون من هنا ويا تلحق تشرب يا متلحقش

ظابط مرور لقى شقته ضيقه عملها إتجاه واحد

مره في واحد دايما بيخلف عيال شكلهم وحش ففي مره مراته ولدت في مستشفى باربع ادوار الدور الاول للعيال الحلويين اما التاني للعاديين اما التالت للوحشين والرابع للوحشين اوي فلما مراته ولدت حب ياخد ابنه حمزه من المستشفى قعد يدور عليه في الاربع ادوار ملقهوش فلما طلع السطوح شاف دور صغير كده على الركن مكتوب عليه دور حمزه

lol! lol! lol! lol!
https://shababfady.rigala.net
walmoh99
Abo 3la2
Abo 3la2
walmoh99

نقاط زودني شكرا : 359

شوية نكت كده زي الفل Empty
مُساهمةموضوع: رد: شوية نكت كده زي الفل   شوية نكت كده زي الفل Emptyالأربعاء أبريل 06, 2011 12:23 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

شوية نكت كده زي الفل
صفحة 1 من اصل 1