شباب فاضي
HaaaaKoooooNaaaa ..... MtaaaaaTaaaaa
احنا هنا بنعلق على الحاجات الي ديما بنشفها كتير في حيتنا وبتعدي علينا من غير ما ناخد بلنا منها
الحق سجل ومتخليش الفرصة تفوتك ^_^
شباب فاضي
HaaaaKoooooNaaaa ..... MtaaaaaTaaaaa
احنا هنا بنعلق على الحاجات الي ديما بنشفها كتير في حيتنا وبتعدي علينا من غير ما ناخد بلنا منها
الحق سجل ومتخليش الفرصة تفوتك ^_^
شباب فاضي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

HaaaaKoooooNaaaa ..... MtaaaaaTaaaaa احنا هنا بنعلق على الحاجات الي ديما بنشفها كتير في حيتنا وبتعدي علينا من غير ما ناخد بلنا منها

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
ده الصفحه بتعتنى على الفيس بوك ... وانشاء الله هنتواصل معاك بكل جديد عندنا
https://www.facebook.com/pages/%D8%B4%D8%A8%D8%A7%D8%A8-%D9%81%D8%A7%D8%B6%D9%8A/146038995431932

مجموعة نكت حللوووووووووووة

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Shebo0o0o0o
Abo 3la2
Abo 3la2
Shebo0o0o0o

نقاط زودني شكرا : 614

مجموعة نكت حللوووووووووووة Empty
مُساهمةموضوع: مجموعة نكت حللوووووووووووة   مجموعة نكت حللوووووووووووة Emptyالأربعاء أبريل 06, 2011 5:37 am

مرة واحد بلديتنا في الحرب لقي الاعداء داخلين عليه راح فاتح القنبلة ولسة حيرميها الاعداء جريو راح حطها في عبه وقال اه يا جبنة

مره واحد بلدياتنا عمل عمليه في القلب نجحت... عملها تاني

كل يوم النمر ينزل في الأرنب ضرب و يقول له إنت ودانك طويلة ليه. اشتكى الأرنب للأسد و قال له على تصرفات النمر معاه.الأسد قال للنمر يا أخي إتلكك للأرنب بطريقة أحسن من كده، قول له هات لى جزر، إذا جاب لك جزر لونه أصفر إضربه و قول له أنا عاوز جزر أحمر، و إذا جاب لك جزر أحمر إضربه و قول له أنا عاوز جزر أصفر. فقال النمر للأرنب أنا عاوز جزر، فقال له الأرنب، عاوز الجزر أصفر و لا أحمر.النمر نزل في الأرنب ضرب و قال له إنت ودانك طويلة ليه

مرة واحد ماشى بالعربية نامت عجلة بجوار مستشفى المجانين ففك العجلة ولما راح يركب الاستبن ملاقاش المسامير فحتار عقله واعد يدور عليهم فواحد من المجانين قله فك من كل عجله مسمار ولما تروح اشترى غيرهم فقال له وبيقولوا عليك مجنون.... قاله مجنون اه.... لكن مش حمار

مرة واحد بتاع سمك ابنه مات فماشى فى الجنازة يقول :ده كان صاحى وبيلعب

مرة واحد بلدياتناوقع فى حفرة نزلولوا حبل طلع مخنوق

وحدة تقول لحبيبها أهلى مسافرين والبيت فاضى قالها أقرئى قرأن ومتخافيش

مرة واحدة عجوزة راحت تخطب لابنها سالتها العروسة ابنك بيدخن ؟ قالتلها العجوزة احيانا لما بيكون سكران

مرة اثنين بلدياتنا في الجيش فالصول بيسال الاول ايه ده .. قله البندجيه يافندم قله بندجية ايه ياهريدي دي وطنك دي امك فراح للعسكري التاني قاله ايه دي قاله دي ام هريدي يا فندم

عبيط راح محطة بنزين فشاف شلة بنات جنبه فحب يتفشخر فقال عبي بخمسمائة

واحد بيقول لخطيبته انا مش غني ولا عندي مرسيدس ويخت زى محمود بس انا بحبك خطيبته: وانا كمان بحبك لكن احكي لي اكتر عن محمود

ديك و فرخه معديين من قدام محل شاورما ..الديك بيقولها شوفى اللى بيحصل للى مبتسمعش كلام جوزها

الابن لوالده مدرس اللغة العربية : جاءنا خطاب مرسل لامي أأتلوه عليك الأب : لا إتله علي أمك

مرة واحد دخل الجهاديه طلع من الجهة التانيه

واحد قال لأبنه نابليون وهو أدك كان أول واحد في الفصل رد الواد على والده نابليون وهو أدك يا بابا كان إمبراطور

مرة واحد باع اللى وراه واللى قدامه واشترى اللى جانبه

مرة واحد توأم شاف اخوه، قلو انت فين من الصبح يخرب شكلك، امي خلتني استحما مرتين

كان فى واحد شكله وحش قوى قوى قوى عايز يتجوز فراح و اتقدم لواحده فبيقول لابوها: انا يا عمى و بلا فخر عملت نفسى بنفسى قاله : ما انا برده بقول استحاله تكون خلقة ربنا

اتنين مساطيل راكبين عربية خبطوا واحد فالسائق بيقول للى جمبه انزل شوفة مات ولا لسة السكران التانى نزل وقاله تعالى يمين شوية..أيوه.. شمال شوية.. أطلع لقدام... بس كده مات

أبو العربي قاعد على القهوة مع نونو وقالوا إن أبو جهل كان بيتعشى معاه امبارح في البيت فرد نونو قلوا ياأبو العربي أبو جهل مات من الف وربعميت سنه أم نادى أبو العربي على مسعد قالوا يامسعد مش أبو جهل كان بيتعشى معايا أمبارح قالوا مسعد الكدب خيبه ياأبو العربي.... بس كان فيه عربيه أجرة قريش راكنه هنا أمبارح....

واحد بلدياتى واقف قدامه خمس شياطين ليه ....؟؟؟ واحد يوسوسله و اربعه يفهموه

مره واحدة عجوزة عندها 80 سنه لقت مصباح علاء الدين طلع لها الجنى طلبت منه تصغر 30 سنه بقى عندها 50 سنه وطلبت منه يصغرها 20 سنه بقى عندها 30 سنه طلبت منه يصغرها 10 سنين بقى عندها 20سنه طلبت منه يصغرها 10 سنين ـــ جلها الحصبه ماتت

واحد و هوا بيموت بص لمراتة بصه رومانسيه و قالها لما اترفدت كونتي معايا و لما عييت وقفتي جنبي ولما فلست برضوا كونتي معايا ودلوقتى لسا جنبي مسك ايدها بحنيه و قالها مش عارف ليه حاسيس انك نحس

واحد ملحن دخل مبنى ماسبيرو علشان يعتمدوه ملحن فقالوله كل جمله نقولهالك لحنها .. قالوله..لحن واحد حرامى راح ملحنها.. قالوله اتنين حراميه.. راح ملحنها..قالوله بقه شله حراميه قالهم بلادى بلادى بلادى

مرة فار سكران على الاخر شافة قط جعان جرى وراة فعدت عربية بسرعة فرمت القط.. والفار اغم علية ولما فاق وشاف القط مفروم قال (يووة هو انا كل ما اسكر اعملى مصيبة)

1. مره استاذ.تربيه فنيه حب يختبر التلاميذ..فقل لهم انا عيزكم ترسموا حمار من الذاكرة.....فوقف تلميذ وقال طيب لو سمحت يااستاذ..اخرج بره علشان محدش يغش

lol! lol! lol! lol!
https://shababfady.rigala.net
eslam_esoo15
Abo 3la2
Abo 3la2
eslam_esoo15

نقاط زودني شكرا : 222

مُساهمةموضوع: رد: مجموعة نكت حللوووووووووووة   مجموعة نكت حللوووووووووووة Emptyالأربعاء أبريل 06, 2011 9:00 am

هههههههههههههههههههههه حلو قوى كدة
walmoh99
Abo 3la2
Abo 3la2
walmoh99

نقاط زودني شكرا : 359

مُساهمةموضوع: رد: مجموعة نكت حللوووووووووووة   مجموعة نكت حللوووووووووووة Emptyالأربعاء أبريل 06, 2011 12:19 pm

looooooooooooooooooooooooool

مجموعة نكت حللوووووووووووة
صفحة 1 من اصل 1